COVID-19

Dragi clienti,

Va anuntam cu bucurie ca vineri,  15 mai 2020  redeschidem Clinica Noblezza.

Va multumim ca ati fost alaturi de noi.  Gandurile bune, sustinerea  si incurajarile ne-au dat putere si ne-au bucurat mult in aceasta perioada.

Am implementat toate procedurile de reluare a activitatii pentru ca ne dorim, ca pe langa rasfatul pe care il oferim in clinica, sa creem si un climat sigur atat pentru voi cat si pentru echipa noastra.

Daca doresti sa te programezi,  poti lua legatura cu noi telefonic sau printr-un mesaj cu serviciile dorite, iar noi vom reveni catre tine cu propuneri pentru data si ora, precum si cu un ghid de recomandari cu privire la modul in care se desfasoara serviciile in clinica.

In situatia in care te-ai deplasat in ultimile 14 zile in zonele de carantina din tara sau de peste hotare sau daca te simtiti rau si ai simptome precum febra peste 37 de grade Celsius, tuse, dureri de gat, probleme cu gustul si mirosul, este cel mai bine sa ramai acasa si sa iei  legatura cu medicul tau. Te  rugam sa ne anunti si telefonic.

De asemenea, va informam de urmatoarele norme de desfasurare a programarilor:

  • La venirea in clinica va rugam sa purtati masca
  • Inainte de programare vom incepe prin spalarea si dezinfectarea mainilor, aplicarea acoperitorilor de pantofi, masurarea temperaturii si completarea unei declaratiei
  • Va rugam sa veniti neinsotiti in clinica. Din motive de siguranta, vom pastra cat mai putine persoane in interior
  • Este important sa ajungeti la ora programarii, nu mai devreme sau mai tarziu. Noile reglementari nu ne permit asteptarea si stiti deja ca formularele noastre sunt complexe
  • Programarile vor fi distantate una de cealalta, in asa fel incat sa avem timpul necesar pentru igienizare si dezinfectare
  • Fluxul clientilor va fi redus
  • Tot personalul nostru este instruit si va respecta masurile de protectie

Am prelungit valabilitatea pachetelor cu 5 luni  si toate tratamentele care au fost programate in aceste 2 luni se  vor relua cat de repede ne permit noile conditii.

Abia asteptam sa ne revedem cu multa energie, entuziasm si sa daruim pasiunea pe care o punem in tot ceea ce facem.

 

Dragi clienți,

În contextul actual al pandemiei provocate de virusul Covid-19, ne confruntăm cu o situație excepțională, de scară globală, ce nu putea fi prevăzută.

Gradul foarte ridicat de incertitudine generat atât de scenariile posibile ale evoluției pandemiei, cât și de posibilele măsuri ce ar putea fi întreprinse de autoritățile naționale și internaționale ne împiedică să dăm răspunsuri ferme cu privire la evenimente viitoare și la posibilitatea prestării serviciilor noastre.
Această stare de incertitudine aduce o foarte mare presiune financiară pe toată lumea, atât pe dvs ca si clienții ai noștri, cât și pe noi, ca și companie. În această perioadă vorbim individual cu fiecare dintre clientii si încercăm să găsim cele mai bune soluții, cu impact financiar redus și cu rezultate optime.

Vrem sa știi că ne gândim la tine și îți întelegem îngrijorarile și temerile! Pentru că și noi la rândul nostru le avem.

Compania noastră functionează exclusiv din vânzarea de servicii de intretinere corporala. Ca să putem oferi cele mai bune prețuri, oferim abonamente cu plata in avans la servicii a caror prestare se va efectua de-a lungul timpului.

Cea mai mare parte a încasărilor din prima parte a anului, cât și profiturile realizate în anul anterior, au fost deja achitate fie furnizorilor pentru achizitia de aparaura noua si de ultima performanta fie sub forma de salarii , chirie , impozite, taxe, etc.

Cel mai important lucru este să acționăm împreună! Facem apel la rațiune și răbdare, căci câtă vreme ne vom putea înțelege situația reciproc, vom putea să găsim soluțiile cele mai potrivite si fiecare dintre noi sa facem un compromis.

Asadar in urma solicitarilor fiecarui client vom reprograma imediat ce situatia si contextul actul ne va permite acest lucru, pachetul de servicii pe care acesta l-a achitat si nu l-a efectuat. Aceasta este varianta pe care noi o recomandăm pentru situația cu care ne confruntăm în momentul de față. Chiar dacă reprogramarea nu este posibilă în condiții normale, înțelegem faptul că nu ai nicio vină pentru aceste evenimente și, cu toate că nici noi nu avem vreo vină în instituirea interdicțiilor de trafic, carantină, etc. (fiind toate mai presus de controlul nostru), vom face tot posibilul pentru a găsi o variantă viabilă pentru tine.

În cazul anulării pachetului de servicii de către client se aplică politicile de anulare conform regulilor de conduita afisate pe site, iar restituirea banilor se va face in termen de 6 luni de la data reluarii activitatii companiei. Desigur că, această situație nu este de dorit pentru niciuna dintre părți, motiv pentru care considerăm că încercarea de a găsi împreună soluții pentru reprogramare poate fi o alternativă de preferat.

Împreună vom depăși aceste momente și ne vom bucura din nou de zile însorite!